KONTAKT: Skriv til mig på helle@suhrgrafik.dk eller ring på tlf. 6171 0616.
Har I travlt i virksomheden og brug for hjælp til markedsføringen? Eller er der ikke marketingopgaver nok til at kunne ansætte en ny medarbejder? Så er en god og nem løsningen at få ekstern hjælp til markedsføringen. Det sikrer dig en kontinuerlig online og offline synlighed, hvilket er hele fundamentet for at få flere og/eller bedre kunder.
Du får direkte sparring omkring din markedsføring og en hurtig, effektiv udførelse af opgaverne. At bruge en professionel og erfaren marketing specialist til at varetage virksomhedens markedsføringsopgaver, vil give dig tryghed i din dagligdag og sikkerhed for at dine markedsføringsopgaver bliver udført. Det svarer til, at jeg sidder som en fast medarbejder i din virksomhed en hel dag om ugen. Enten i din virksomhed eller på mit eget kontor.
Og du får min fulde opmærksomhed i det tidsrum, jeg hjælper dig med din markedsføring.
Kan du nikke ja til en eller flere af ovenstående punkter? Så benyt dig af mit ”Ugentlig markedsførings”-koncept, hvor jeg på ugentlig basis hjælper med din virksomheds online og offline markedsføring.
Nedenfor kan du læse mere om, hvad det kan indeholde og hvad du får ud af det. Du kan også booke en samtale, for at få afklaret hvad ”Ugentlig markedsførings”-koncept kan tilføre din virksomhed. Klik på knappen og se kalenderen med ledige tider. Det er ganske uforpligtende.
Markedsføring handler grundlæggende om, at skabe et salg af dine varer eller ydelser. Om at sikre din virksomhedens synlighed og overlevelse på lang sigt. Din markedføring skal holdes kontinuerligt kørende, så kunderne ikke mister interessen eller glemmer, hvad du tilbyder. Der skal skabes opmærksomhed, så du kan tiltrække tilfredse og loyale kunder.
Jeg har 20+ års erfaring med at hjælpe virksomheder med deres markedsføring indenfor disse områder:
Hvilke opgaver mine kunder har brug for hjælp til at få løst, kan varierer en del. For at give dig en ide om, hvordan en arbejdsdag eller -måned kan se ud, er her nogle eksempler fra tidligere kunder.
eller…
eller…
Super godt samarbejde med Helle. Hun fik leveret opgaven hurtigt og i rigtig god kvalitet. 100% professionel arbejde. Jeg vil helt sikkert bruge hende til lignende projekter i fremtiden. Kan varmt anbefales 🙂
– Gökhan Abanoz, My Red Bag
Et rigtigt godt samarbejde på mail efter en effektiv telefonsamtale. Helle var rigtig god til at ramme lige netop det, vi havde forestillet os. Kan varmt anbefales!
– Johnni Johansson, Kreativt Format
Da vi indledte samarbejdet, havde jeg en overordnet idé om, hvad min hjemmeside skulle udstråle, og INGEN idé om, hvordan hjemmesider bliver til 🙂 . Det har Helle derimod! Jeg er meget tilfreds med vores samarbejde og meget glad for resultatet af det. Som sparringspartner er Helle lydhør, kreativ, fleksibel, ærlig og humoristisk, og hun vender hurtigt tilbage med kommunikation og udkast til løsninger. Efterfølgende har Helle lavet andre opgaver for mig, og jeg kan kun give hende min varmeste anbefaling!
– Dorte Sveistrup, d’Sveistrup
Helle får 5 stjerner (ud af 5, red.) stort set over hele linien. Aftaler og budgetter blev overholdt. Undervejs opstod behov for nogle ekstra services som Helle også løste til vores tilfredshed - selvfølgelig mod ekstrabetaling. Kan varmt anbefale Helle til grafiske opgaver og hjemmesider m.v.
– Torben D.
Helle har lavet et flot arbejde og samarbejdet forløb perfekt. Mange tak for alt. Er super tilfreds med slutresultatet. Virkelig godt arbejde.
– Marcus Overgaard, Jydeservice
Mit navn er Helle Suhr Østergaard. Jeg brænder for at arbejde med grafisk design og online marketing. I bagagen har jeg over 20 års erfaring inden for grafisk produktion og markedsføring på nettet. Jeg har arbejdet med alt fra visitkort, møbelkataloger, prislister, emballage, banner, annoncer til udvikling og vedligeholdelse af hjemmesider, webshops, online medier, søgemaskineoptimering (SEO), adwords og nyhedsbreve.
Jeg er uddannet Grafisk Designer og har gennem årerne hele tiden haft fokus på at holde mig opdateret med hvad der rør sig inden for mit felt. Derfor har jeg taget et væld af kurser inden for grafisk design, digital marketing, e-handel, wordpress, søgemaskineoptimering med mere.
I 2019 valgte jeg at opdatere min værktøjskasse med en certificering i Emotionelle Kundetyper®. En 6 måneder uddannelse, som gør at jeg kan rådgive mine kunder om. hvordan de kan forstå deres kunders emotionelle behov i en købssituation og tilpasse deres markedsføring til netop deres kundetype. Du kan læse mere om Emotionelle Kundetyper® her.
Skal det være slut med at tabe boldene og ideerne til din markedsføring på gulvet? Så lad mig være dit sikkerhedsnet. Jeg samler alle løse tråde og sørger for at alle opgaver, store som små, kommer sikkert i mål. Så kan du trygt tage dig af at drive og udvikle din forretning. Jeg er samtidig din sparringspartner til at få taget de rette markedsføringstiltag.
Inden du beslutter dig for, om jeg er den rette hjælp til markedsføringen af din virksomhed, tager vi et uforpligtende møde. Det kan være telefonisk, online eller fysiske møde. Her tager vi en snak om dine udfordringer med markedsføring og får afklaret, hvilken hjælp du har brug for. Hvis jeg ikke er den rette til at løse opgaverne, har jeg et netværk af samarbejdspartner, jeg kan henvise til. Det vigtigste er, at du er tryg ved samarbejdet og har sikkerhed for, at din markedsføring bliver udført med størst mulig ekspertise.
Pris for 4 dage om måneden: 19.800 kr./mdr. ekskl. moms
Har du brug for en snak, inden du beslutter dig for, om du vil have hjælp til din markedsføring? Så klik på knappen herunder. Det åbner min kalender, hvor du kan booke lige præcis den tid, der passer dig bedst. Så ringer jeg dig op på det bookede tidspunkt. Hvis du hellere vil have et besøg, så skrive det i besked-feltet. Jeg kommer gerne ud til en kop kaffe.
Vi starter vores samarbejde med et møde, hvor vi sammen får afklaret, hvad det er du og din virksomhed har brug for hjælp til. Vi laver en prioriteret plan for den først måned (eller mere). Herefter vil vi holde møder efter behov.
Jeg komme gerne ud i din virksomhed (og tager gerne min egen computer med) eller arbejde fra mit eget kontor alt efter, hvad der passer dig bedst. Jeg holder til i Svenstrup lidt syd for Aalborg.
Arbejdstiden er 7 timer pr. arbejdsdag. Timerne bruges ikke nødvendigvis på den enkelte dag, men kan spredes ud, så det matcher arbejdsopgaverne. Det giver også mulighed for at reagere hurtigt på opståede muligheder i markedet.
De måneder, hvor jeg holder ferie, betaler du selvfølgelig tilsvarende mindre. Det vil sige, hvis jeg holder en uges vinterferie i februar, så betaler du kun for 3 dage denne måned. Medmindre vi aftaler, jeg tager en ekstra dag en anden uge.
Bindingsperioden er kun 1 måned. Den først måned er dog uden binding. Hverken du eller jeg ønsker at hænge på en aftale, som mod forventning ikke fungerer.
Undgå at de besøgende på din hjemmeside forlader den alt for hurtigt uden at købe eller tage kontakt til dig. Udfyld formularen og få guiden med de 5 trin til, hvad du selv kan gøre ved det.
Du tilmelder dig samtidigt mit nyhedsbrev og vil løbende modtage brugbare råd vedrørende din markedsføring.